Vytvoření PPC reklamy

„Zaplať za klik“ – tak se dá přeložit PPC. Znamená to, že po nastavení reklamy platíte za reálné návštěvníky, které reklama přivedla na váš web. Správně nastavené PPC kampaně cílí na zákazníky, kteří mají o vaše služby či produkty skutečný zájem, tudíž nestřílíte slepě do davu a nečekáte, která ryba se chytí.

Vytvoření reklamy je základ, pro úspěch v PPC reklamě je ale potřeba výkonná optimalizace.

vytvoreni ppc

Co vše umím vytvořit a nastavit?

  • Strategii pro výkonné PPC reklamy
  • Vytvoření reklam ve vyhledávací síti AdWords a Sklik
  • Vytvoření reklam v reklamní, neboli obsahové síti AdWords a Sklik
  • Vytvoření a nastavení remarketingu či retargetingu v AdWords, Skliku a také Facebooku
  • Vytvoření PLA kampaní a nastavení Google Merchant
  • Vytvoření Facebook reklam
  • Vytvoření dynamického remarketingu na Facebooku
sklik

Já zaseju, ale ovoce sklízíte vy!

  • Zasláním přístupových údajů do Sklik, AdWords a Google Analytics klientovi má práce nekončí
  • Podle klíčových slov zjistím, co lidé hledají, podle nich vytvářím strukturu kampaní dle dohodnutého rozpočtu
  • Vytvořím obsahovou síť – zacílím na určenou skupinu uživatelů, sepíšu reklamní texty dle klíčových slov a vytvořím bannery
  • Svůj výstup zasílám klientovi ke kontrole a vy se rozhodnete, zda můžeme vyrazit do cíle, nebo je potřeba něco upravit a upřesnit.
  • Jakmile mi dáte správný signál, spouštím reklamy a ženu do Vašich sítí zákazníky
kampan

Kolik mě to bude stát?

Rozpočet pro tvorbu reklam se vždy sestavuje individuálně, dle rozsahu prací a nebo podílově z obratu.

Individuální přístup dle domluvy 1 290 Kč / hod + DPH

Potřebujete také zachránit?

Rádi by jste využili mých služeb, ale nejste si jistí? Napište mi o nezávaznou konzultaci.