Zúčastnil jsem se neformálního setkání PPC specialistů v Praze. Akci pořádala agentura KOFEIN pod názvem PPCoffline. Na akci bylo přihlášeno okolo 100 lidí a bylo opravdu plno. Celkem bylo 5 přednášek, každá trvala cca 15 minut.
Seznam
Jako první vystoupil na pódiu Seznam, respektive Sklik. Pochlubili se dobrými čísly s retargetingu a ukázali nejčastější chyby v nastavení retargetingu. Poté přišli na řadu novinky v podobě nástroje na import publik mezi více účty a importy nastavení retargetingu a publik pomocí csv dokumentu pro urychlení nastavení. Ideálně využití je u větších účtů, kde nemusíte každé publikum naklikávat ručně, ale vytvoříte např. v excelu dokument a ten následně importujete do Skliku. Pro více informací kontaktujte podporu Skliku.
Konec prezentace prozradil připravované rozšíření možností cílení v obsahové síti. Máme se na co těšit.
Po Seznamu nemohl přijít nikdo jiný než Google. Začali upozorněním na novější možnosti rozšíření reklam o poznámky.
Další zajímavou věcí bylo měření konverzí napříč všemi zařízeními. Google v postatě umí vysledovat u určitého procenta konverze z jiného zařízení, než byl původní proklik reklamy.
Největší novinkou však bylo představení Ad Customizers o kterém již brzy uslyšíte. Pro nedočkavce bližší informace zde.
Nakonec byl připomenut Dynamický remarketing pro všechny…
Mall.cz a Alza.cz
Zástupci z Mall.cz a Alza.cz toho moc nepověděli (tajemství), ale na druhou stranu není se čemu divit, kdo by před konkurencí řekl všechny postupy do detailu… Přesto zástupci obou těchto eshopů pověděli, na co se zaměřují v produktových PPC a jak jej vyhodnocují. Zajímavé bylo porovnání, že oba eshopy měli rozdílné strategie.
Pilulka.cz
Lukáš Krejča má na starost PPC reklamy pro eshop Pilulka.cz a podělil se s námi s tím, jak řeší produktové PPC reklamy. Jelikož se jedná o poměrně složité produkty, které Google nemá úplně v oblibě a některé jsou zakázané inzerovat. Jeden eshop s podobným sortimentem již na to doplatil a dostal o Google zákaz inzerovat.
Lukáš velmi detailně ukázal, jak řeší systémově produktové kampaně a co vše musí hlídat a zapisovat, aby nenastal problém s Googlem a nedostali také ban. Velmi zajímavé bylo zjištění, nejen že hlídají aby se zakázané produkty nezobrazily v PPC reklamě, ale také aby na cílových stránkách z PPC reklamy nebyl žádný zakázaný produkt (podobné produkty).
Klobouk dolů patří Robertu Štípkovi a jeho agentuře KOFEIN, která uspořádala tuto akci, zajistila jídlo a pití a především zajímavé řečníky. Pokud se o PPC reklamu zajímáte, tak určitě doporučuji si na příští akci udělat čas a zúčastnit se.
Jak hodnotili PPCoffline ostatní?
Líbil se vám článek?
Komentáře
Diky za clanek