Google AdWords po dlouhé době dnes mění (rozšiřuje) velikost textových reklam (ETA – Expanded Text Ads) a to jak ve vyhledávací, tak i v obsahové síti. Dochází ke zvýšení počtu znaků a změně struktury.
Textové inzeráty doteď měly 1 Nadpis a 2 Popisné řádky. V nových inzerátech jsou 2 Nadpisy a 1 Popis.
Stará verze je:
Nadpis: 25 znaků
1 popisný řádek: 35 znaků
2. popisný řádek: 35 znaků
Nově:
Nadpis č.1: 30 znaků
Nadpis č.2: 30 znaků
Popis: 80 znaků
Stačí jen ve svých účtech vytvořit novou reklamu (starší reklamy zůstávají ve starším formátu).
Údajně má tato změna přinést lepší CTR. Já osobně vidím velký prostor při pokrytí delších longtailů a samozřejmě kreativitě, které se nyní nabízí velký prostor.
Nevýhodou zatím je, že export těchto inzerátů do Skliku není podporován. Tím pádem se u nových kampaní bude muset vytvářet inzeráty pro adwords a sklik zvlášť. Snad ale v skliku brzy přijdou také se zvýšeným počtem znaků.
Údajně jsou již nové inzeráty dostupné také přes nejnovější adwords editor.
Komentáře