Akce a přednášky PPC Návody PPC Novinky PPC reklama
jak-nastavi-rlsa-710x300-copy
27.7.2016 0

Nová rozšířená textová reklama v AdWords

Google AdWords po dlouhé době dnes mění (rozšiřuje) velikost textových reklam (ETA – Expanded Text Ads) a to jak ve vyhledávací, tak i v obsahové síti. Dochází ke zvýšení počtu znaků a změně struktury.

Textové inzeráty doteď měly 1 Nadpis a 2 Popisné řádky. V nových inzerátech jsou 2 Nadpisy a 1 Popis.
Stará verze je:

Nadpis: 25 znaků
1 popisný řádek: 35 znaků
2. popisný řádek: 35 znaků
Snímek obrazovky 2016-07-27 v 7.30.14

Nově:

Nadpis č.1: 30 znaků
Nadpis č.2: 30 znaků
Popis: 80 znaků
Snímek obrazovky 2016-07-26 v 10.29.17

Stačí jen ve svých účtech vytvořit novou reklamu (starší reklamy zůstávají ve starším formátu).

Údajně má tato změna přinést lepší CTR. Já osobně vidím velký prostor při pokrytí delších longtailů a samozřejmě kreativitě, které se nyní nabízí velký prostor.

Nevýhodou zatím je, že export těchto inzerátů do Skliku není podporován. Tím pádem se u nových kampaní bude muset vytvářet inzeráty pro adwords a sklik zvlášť. Snad ale v skliku brzy přijdou také se zvýšeným počtem znaků.

Údajně jsou již nové inzeráty dostupné také přes nejnovější adwords editor.

Komentáře

Přidat komentář

* Povinné údaje jsou označeny. Váš e-mail nebude zveřejněn.